Deprecated: iconv_set_encoding(): Use of iconv.internal_encoding is deprecated in /data/4/6/46d38aab-b757-4e26-a1cc-9b4cea534b4e/yolo.sk/web/libs/Nette/loader.php on line 19 YOLO.sk - Reklamačný poriadok
Tento reklamačný poriadok bol vypracovaný podľa Občianskeho zákonníka v znení neskorších predpisov (ďalej ako „Zákon“) a vzťahuje sa na tovar (ďalej ako „Tovar“), pri ktorom si kupujúci (ďalej ako „Kupujúci“), ktorý uzavrel s predávajúcim zmluvu o kúpe Tovaru (ďalej ako „Zmluva“) uplatňuje svoje práva z odpovednosti za chyby v záručnej lehote (ďalej ako „Reklamácia“).
Predávajúci (ďalej ako „Predávajúci“) je spoločnosť Yolo, spol. s r. o. so sídlom Dlhá 6/C, 900 31 Stupava, IČO 46 903 283, zapísaná v obchodnom registri vedenom na Okresnom súde Bratislava I, oddiel Sro, vložka číslo 85232/B.
Záručné podmienky
Ak Tovar vykazuje zjavné nedostatky, najmä ak je Tovar Kupujúcemu dodaný v poškodenom obale, je Kupujúci oprávnený Tovar neprevziať. V takomto prípade je zachovaný nárok Kupujúceho na poskytnutie riadneho plnenia Predávajúceho alebo na vrátenie celej kúpnej ceny, podľa zvolenia Kupujúceho.
Ak sa v záručnej dobe Tovaru po jeho prevzatí Kupujúcim vyskytnú na Tovare chyby, Kupujúci je oprávnený uplatniť Reklamáciu.
Dĺžka trvania záručnej doby sa riadi platnými ustanoveniami Zákona. Záručná doba trvá 24 mesiacov, s výnimkami stanovenými Zákonom. Záručná doba plynie od okamihu prevzatia Tovaru Kupujúcim.
Záručná doba sa predlžuje o dobu, počas ktorej kupujúci nemohol používať tovar z dôvodu záručnej opravy tovaru.
Kupujúci je oprávnený odstúpiť od Zmluvy vo všetkých prípadoch, ktoré ustanovuje Zákon. Odstúpenie je voči Predávajúcemu účinné od okamihu doručenia písomného prehlásenia Kupujúceho o odstúpení. V prípade odstúpenia od Zmluvy sa táto od počiatku ruší a zmluvné strany sú povinné vrátiť všetko, čo si na jej základe navzájom poskytli.
Ako záručný list slúži faktúra / daňový doklad.
Všetky záručné opravy uplatnené právom sú bezplatné.
Vybavovanie Reklamácií
Reklamácia sa uplatňuje v sídle Predávajúceho.
Ak Kupujúci požaduje záručnú opravu, túto zaistí Predávajúci. Predávajúci pri prijatí Reklamácie vystaví kupujúcemu o tomto doklad, v ktorom vyznačí chyby Tovaru v súlade s ustanovením § 18 ods. 5 Zákona o ochrane spotrebiteľa. Po vybavení Reklamácie vyzve Predávajúci Kupujúceho formou, ktorú si dohodli pri prijatí Reklamácie, k prevzatiu opraveného Tovaru a reklamačného protokolu. V prípade obojstranného súhlasu môže Predávajúci Tovar a reklamačný protokol zaslať Kupujúcemu formou doporučenej zásielky.
Reklamácie budú vybavené bez zbytočného odkladu, najneskôr 30 dní odo dňa prijatia Reklamácie Predávajúcim. Uplynutím tejto lehoty má spotrebiteľ právo na odstúpenie od zmluvy alebo výmenu výrobku za nový.
Ak Kupujúci zasiela Tovar Predávajúcemu, Kupujúci zabezpečí zabalenie Tovaru do vhodného obalu, aby bol Tovar dostatočne chránený.
V prípade doručenia reklamovaného Tovaru kuriérskou spoločnosťou alebo poštou prevezme Tovar zodpovedná osoba. Tá skontroluje zásielku a dokumentáciu (faktúru, obal). Rozhodujúci dátum pre lehotu plynutia Reklamácie je dátum prijatia Tovaru od pracovníka kuriérskej spoločnosti alebo poštového doručovateľa. Predávajúci nepreberie reklamovaný Tovar zaslaný na dobierku.
Nárok na uplatnenie záruky zaniká v prípade používania Tovaru spôsobom alebo v podmienkach, ktoré nezodpovedajú bežnému použitiu Tovaru.
Záverečné ustanovenia
Tento reklamačný poriadok nadobúda účinnosť dňa 1. marca 2013. Zmeny reklamačného poriadku sú vyhradené.